Barion Pixel

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan lehet ellenőrizni, hogy az adott termék kapható?

Ha az adott méretet kosárba tudod helyezni akkor elérhető a készletünkön.

Milyen módon lehet kiválasztani a megfelelő méretet?

Minden termék alatt feltüntetünk egy általános mérettáblázatot, illetve a termék csoportok alatt kifejezetten az adott modell méreteit.

Milyen úton szerezhetek több információt a kínált termékekről?

Lehetőséged van kérdéseket feltenni e-mail-en keresztül az ügyfélszolgálatunknak.

Hogyan lehet rendelést leadni?

Rendelést közvetlenül honlapunkon tudsz leadni.

  1. Válaszd ki a kívánt terméket (termék, méret, szín, darabszám megadása).
  2. Tedd a kiválasztott termék(ek)et a kosárba a „Kosárba teszem” feliratra kattintással.
  3. Ellenőrizd a „Kosár” tartalmát, a „Kosár összesen” tartalmazza a termék díját és a szállítás költségét is.
  4. Kattints a „Tovább a pénztárhoz” feliratú gombra.
  5. Add meg a számlázási és szállítási adatokat. Amennyiben a számlázási és szállítási adatok eltérőek, aktiváld a bejelölést a “Szállítás másik címre?” jelölőnégyzetnél és add meg a kívánt, a számlázási címtől eltérő szállítási adatokat.
  6. Az adatok megadását követően kattints a „Megrendelés elküldése” gombra.
  7. A megrendelés elküldését követően e-mail-ben értesítést kapsz a beérkezett megrendelésről.

Milyen elfogadott fizetési módok vannak?

Jelenleg kizárólag internetes bankkártyás fizetési módra van lehetőség. A kártyaadataid megadásával a biztonságos Barion rendszeren keresztül tudsz fizetni. A BARION fizetési rendszer ÁSZF-ét itt találod.

Milyen a rendelés teljesítésének ideje?

A megrendelések feldolgozása munkanapokon, 10:00-16:00 óráig történik.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, de amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Minden esetben e-mailben értesítést küldünk a beérkezett megrendelésről. Általános teljesítési határidő: 3-5 munkanapon belül. Készlethiány esetén a teljesítés időtartama legfeljebb 14 nap. A visszaigazolásban tájékoztatjuk vásárlóinkat a megrendelés beérkezéséről és adatairól. A teljesítés várható időpontjáról a vásárlót az általa megadott elérhetőségen keresztül a csomagszállítást végző GLS Futárszolgálat értesíti.

Amennyiben a megrendelés elküldését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail nem érkezik részünkről, akkor megrendelésének rögzítése nem volt sikeres (a szerződés nem köttetett meg). Ilyen esetekben kérjük, keress fel minket elérhetőségeinken keresztül.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A kifizetett termék vételára visszautalásra kerül.

Hogyan lehet a rendelt termékhez hozzájutni és milyen költségei vannak a szállításnak?

A kiszállítást a GLS csomagküldő szolgálat hajtja végre, melynek költsége 1500 Ft+ÁFA vagy a csomag kérhető Foxpost automatába, melynek költsége 679 Ft+ÁFA.

A kiszállítás módjáról részleteket az ÁSZF-ben találsz.

Csomagot küldenek külföldre is?

Egyelőre megrendeléseket csak belföldre tudunk kiszállítani.

Lehet a termékeket más színben is rendelni?

Minden elérhető színt feltüntettünk az oldalon. Ha valamilyen szín esetleg nem található, akkor az azt jelenti, hogy az adott termék nálunk nem kapható az adott színből.

Lehet végrehajtani változtatásokat a megrendelésben vagy a fizetési módban?

Amennyiben szeretnéd módosítani a kész megrendelést, akkor kérjük egyeztess az Ügyfélszolgálattal e-mailben, vagy telefonon.

Lehetséges törölni a megrendelést?

Rendelésed törlését kérheted e-mailben vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon a rendelési sorszámod megadásával.

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?

A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre.

Hogyan lehet érvényesíteni a termék visszaküldését?

Ha szeretnéd visszaküldeni a vásárolt terméket, és azokat nem viselted és eredeti állapotukban vannak, akkor a weboldalon elérhető és letölthető „Nyomtatvány – Elállási / felmondási nyilatkozat, Termék visszaküldése” elnevezésű és innen is letölthető nyomtatványt kitöltve és aláírva küldd el nekünk a termékkel együtt. A részleteket az ÁSZF-ben találod.

Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?

Címzett: Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ Nonprofit Kft.
Utca, házszám: Szépvölgyi út 39.
Helység: 1037 Budapest
Figyelem! Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem tudunk átvenni.

Milyen hosszú folyamat a visszáru termék árának visszautalása?

A visszautalás – a vis maior esetét kivéve – az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül történik meg, azaz legkésőbb az elállási nyilatkozatod kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is.

Fontos tudni, hogy a visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem igazoltad, hogy visszaküldted azt: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd a terméket.

Mit tudok tenni, amennyiben meghibásodott a vásárolt termékem?

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztatást részletesen az ÁSZF-ben találsz.